|
Дитяча Олімпіада Херсонщини-2009 http://www.oda.khers... align=left border=0> З 2 по 22 червня 2009 року на базі дитячого оздоровчого центру „Прибрежний” (смт Лазурне Скадовського району Херсонської області) відбулася Дитяча Олімпіада Херсонщини-2009. Організатори - управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації і обласний центр фізичного здоров’я населення „Спорт для всіх”. Про проведення в м. Херсоні молодіжного спортивного фестивалю стрітболу, фітнесу і черліденгу http://www.oda.khers... align=left border=0> 22-23 травня 2009 року в місті Херсоні на площі Героїв Сталінграду відбувся Молодіжний спортивний фестиваль стрітболу, фітнесу і черліденгу. Організатори свята - управління у справах сім’ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, Херсонський обласний центр фізичного здоров’я населення „Спорт для всіх” за підтримки Херсонського державного університету. Історія Херсонського олімпійського руху Спортивний літопис Херсонщини налічує багато славних сторінок. Починаючи з ХV Олімпійських ігор 1952 року в Гельсінкі 44 посланці Таврійського краю змагалися на Олімпійських аренах. Ними завойовано 48 олімпійських нагород, з яких 22 - золоті.
Результати участі команди http://www.oda.khers... align=left> 12 - 15 березня 2009 року у м. Миколаєві відбувся чемпіонат України з таїландського боксу Муей Тай серед юнаків та юніорів, в якому взяли участь 175 спортсменів.
Про чемпіонат Європи з легкої атлетики серед спортсменів – інвалідів 3-7 березня 2009 року в м.Реймс (Франція) проходить відкритий зимовий чемпіонат Європи з легкої атлетики серед спортсменів – інвалідів (фізичні вади).
Про обласні масові змагання 'Зелений стадіон-2009'
http://www.oda.khers... align=center> 22 лютого 2009 року у міському парку 'Дубки' Суворовського району (загальноосвітня школа № 33) Херсонським обласним центром фізичного здоров'я населення 'Спорт для всіх' спільно з обласною федерацією спортивного орієнтування проведено перший етап обласних масових змагань 'Зелений стадіон-2009' з елементами паркового орієнтування, в яких взяло участь понад 300 учасників.. Переможцями загальнокомандного заліку стали Херсонський центр позашкільної роботи, спортивний клуб 'Олімп' та Клуб спортивного орієнтування 'Суворовець'. http://www.oda.khers... align=center> Всі переможці і призери у 16 вікових групах були у присутності понад 150 глядачів та відпочиваючих з дітьми нагороджені медалями і дипломами від обласного центру 'Спорт для всіх'. Чітко і оперативно працювала головна суддівська колегія і головний суддя змагань Кобець С.М. Традиційні масові змагання з елементами паркового орієнтування проходять вже п'ятий рік поспіль в місцях відпочинку населення з метою пропаганди здорового способу життя та сімейного відпочинку, залучення до регулярних занять фізичною культурою і спортом всіх верств населення, популяризації і розвитку паркового орієнтування як виду спорту. http://www.oda.khers... align=left>Про проведення в Херсонській області 26 лютого 2009 року о 12.00 у спортивному залі спеціалізованого навчально-виховного комплексу спортивного профілю 'Загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ІІІ ступеня - вище училище фізичної культури' (вул. Чекістів, 2а) відбудеться обласний тур Всеукраїнських змагань 'Ігри чемпіонів-2009' серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів області, присвячених ХХІ зимовим Олімпійським іграм у Ванкувері. http://www.oda.khers... align=left>ПОЛОЖЕННЯ І. Мета та завдання Залучення широких верств населення до цінностей фізичної культури і спорту та позиціювання сім'ї, як найважливішого середовища фізичного виховання, виконання Указу Президента України від 02 серпня 2006 року № 667/2006 'Про національний план дій щодо реалізації державної політики у сфері розвитку фізичної культури і спорту', наказу Міністерства освіти від 02 серпня 2005 року № 458 'Про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України', рішень обласної ради від 30 березня 2007 року № 209 'Про обласну програму розвитку фізичної культури та спорту в області на 2007-2011 роки' та від 01 червня 2007 року № 268 ' Про обласну програму підтримки сім'ї на період до 2010 року'. ІІ. Місце та строки проведення Змагання проводяться в три етапи: І етап - в загальноосвітніх навчальних закладах області 27 лютого 2009 року; ІІ етап - змагання на першість районів та міст області 27 березня 2009 року; ІІІ етап - обласні фінальні змагання серед переможців районних і міських змагань 17 квітня 2009 року (м. Херсон, вул. М.Фортус, 38). При проходженні мандатної комісії подаються заявки до участі у змаганнях та протоколи змагань попередніх етапів. ІІІ. Учасники змагань Склад команди: батько, мати, дитина віком 9-11 років. До участі у ІІІ етапі обласних змагань допускаються команди, які посіли І місця у ІІ етапі змагань 'Тато, мама, я - спортивна сім'я'. Кожен учасник повинен мати при собі паспорт, ідентифікаційний код, дитина - свідоцтво про народження, для реєстрації учасників. Заявка до участі в обласних змаганнях має бути завірена лікарем за місцем проживання. IV. Програма змагань Комплексні естафети на швидкість, координацію, витривалість, силові вправи. Спосіб проведення естафети залежить від передумов фінансово-матеріального забезпечення змагань. 4.1. Естафета 'Дартс' За командою 'Старт' учасник команди біжить до скакалки, бере її в руки і стрибає через неї 10 разів на місці, залишає її, добігає до лінії кидків, де по-черзі метає 3 дротики у ціль. Після закінчення кидків учасник повертається до лінії старту і передає естафету наступному учаснику команди. Естафета закінчується тоді, коли останній учасник команди пересікає лінію старту-фінішу. Лінія кидків знаходиться на відстані 12 м від лінії старту. Скакалка - на відстані 6 м від лінії старту. Ціль - коло, діаметром 36 см, розфарбована в два кольори: білий та чорний і знаходиться на відстані 3 м від лінії кидків. За кожне влучення дротику в білий сегмент кола в залік команди нараховується 3 очки, за влучення в чорний сегмент - 1 очко. Команда, яка показала найкращий час у своєму забігу отримує додатково 8 очок. Учасник, який не перестрибне через скакалку 10 разів не має права продовжувати естафету. Порядок виконання : І - Мама, ІІ - Дитина, ІІІ - Тато . 4.2. 'Будь спритним і вправним' Команди шикуються на стартовій лінії в колону по одному, той, хто стоїть попереду, тримає тенісну ракетку з кубиком. За сигналом перший з ракеткою, на якій лежить кубик, біжить до поворотного знака й повертається назад, причому намагається тримати ракетку так, щоб не впав кубик (держати рукою заборонено). Повернувшись до стартової лінії, бігун передає ракетку з кубиком другому учасникові, а сам стає в кінець своєї команди. І так, поки всі члени подолають дистанцію. Якщо кубик упаде, його знову кладуть на ракетку й продовжують біг. Перемагає команда, учасники якої раніше за інших закінчать біг. Порядок виконання: І - Мама , ІІ - Дитина, ІІІ - Тато. 4.3. 'Змійка' На лінії естафети - виставлені в одну лінію набивні м'ячі, або фішки, або стійки. Виставлені набивні м'ячі (фішки, стійки) для 'змійки', прапорець на місці повороту. Дитина затискає волейбольний м'яч між ніг. За командою починає стрибками пересуватися вперед до місця 'змійки'. Потім бере м'яч в руки і долає 'змійку', оббігає прапорець, повертається назад і, перетинаючи фінішну лінію, торкається своїм м'ячем м'яча мами. Мама затискає баскетбольний м'яч між ніг і пересувається стрибками вперед до місця 'змійки'. Потім бере м'яч в руки і, відбиваючи від землі, проводить між набивними м'ячами, пересуваючись 'змійкою'. Оббігає прапорець, повертається назад і, перетинаючи фінішну лінію, торкається своїм м'ячем м'яча тата. Тато затискає футбольний м'яч між ніг і пересувається стрибками вперед до місця 'Змійки'. Потім кладе м'яч на підлогу і проводить його між набивними м'ячами (фішками, стійками), пересуваючись 'змійкою'. Оббігає прапорець і, повертаючись назад, перетинає фінішну лінію. Переможцем стає команда, яка пройшла естафету за найменший проміжок часу і набрала найменше штрафних очок (1 очко - плюс 1 сек.). Штрафні очки нараховуються: за кожну втрату м'яча - 1 очко, за кожне порушення правил пересування - 2 очка, за ігнорування торкання одного м'яча іншим на лінії старт-фініш - 2 очка. Порядок виконання : І - Дитина, ІІ - Мама, ІІІ - Тато. 4.4. 'Розкидати й зібрати' Для її проведення накреслюють стартову лінію, а від неї на відстані 15-20 м - місце для поворотів (коло радіусом 50 см або обруч) .Кожній команді вручають коробку з буквами. Команди шикують на стартовій лінії в колону по одному. Коробку з буквами тримає той, хто стартує першим. За командою судді учасники з коробками біжать до місця з колом (обручем), висипають букви з коробки і вертаються до своєї команди ( коробка передається третьому учаснику команди). Другий учасник біжить до кола (обруча), збирає букви в слово і біжить назад в кінець колони. Третій учасник з коробкою біжить до обруча, де попередній учасник зібрав слово, складає букви слова в коробку і вертається назад. Перемагає команда, учасники якої краще виконають завдання й останній учасник першим закінчить біг. Порядок виконання: І - Дитина, ІІ - Тато, ІІІ - Мама. 4.5. 'Флорбол' За командою 'Старт' учасник команди за допомогою ключки веде м'яч змійкою між кеглями від лінії старту до лінії кидків. Не заступаючи за лінію кидків учасник за допомогою ключки кидає з метою влучення м'яча у ворота. Потім повертається на лінію старту і передає ключку наступному учасникові. Естафета закінчується тоді, коли останній учасник команди пересікає лінію старту-фінішу. На відстані 15 м від лінії старту знаходяться ворота. На відстані 10 м від лінії старту - лінія кидків. На відстані 2 м від лінії старту розташовані 6 кеглів на відстані 1 м одна від одної. За кожне влучення м'яча в ворота нараховується 10 очок до загального заліку команди. Команда, яка показала кращий час у своєму забігу отримує 5 додаткових очок. Учасник, який не обвів кеглі не має права продовжувати естафету. Порядок виконання : І - Тато , ІІ - Мама, ІІІ - Дитина. 4.6. Естафета 'Комбінована' Розташування інвентарю на дистанції : на відстані 5 м від старту прокреслена лінія № 1, на якій знаходиться скакалка .На відстані 6 м від лінії № 1, далі по дистанції прокреслена лінія № 2, на якій знаходиться волейбольний м'яч. На відстані 9 м від лінії № 2 прокреслена лінія № 3. Зміст вправи: Учасник від лінії старту переміщується до лінії № 1 способом 'павучок', передає естафету наступному учаснику, а сам залишається на лінії. Від лінії № 1 наступний учасник переміщується до скакалки, піднімає її та виконує 5 стрибків, після виконання біжить до лінії № 2 передає естафету наступному гравцю, сам залишається на лінії. Від лінії № 2 гравець затискає м'яч між колінами та стрибком рухається до лінії № 3, (при втраті м'яча повернутися на місце втрати та продовжити естафету.). Залишає м'яч на лінії № 3, рухається до лінії № 2 забирає гравця та разом рухаються до лінії № 1, де удвох забирають третього учасника і рухаються до фінішної лінії. Команда, яка показала кращий час у загальному заліку даної вправи, посідає перше місце. Інші команди в турнірній таблиці розташовуються у відповідності з показаним результатом. За кожну помилку, допущену на дистанції, учасникам додатково нараховуються штрафні 5 секунд до загального часу. Порядок виконання : І - Дитина , ІІ - Мама , ІІІ - Тато. 4.7. Вікторина (інтелектуальне завдання). За 5 хвилин учасники мають відповісти на максимальну кількість запитань. Перелік тем для вікторини, питання з яких можуть використовуватись на І та ІІ етапах: 1. Історія Олімпійських ігор давнини та сучасності. 2. Видатні спортсмени світу та Херсонщини. 3. Знання сучасних видів спорту. Рекомендовано включати у програму номера художньої самодіяльності або показові виступи представників різних видів спорту. V. Організатори та керівництво змаганнями Організацію та керівництво змаганнями здійснюють управління освіти та науки, у справах сім'ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, обласне управління з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України та обласний Центр 'Спорт для всіх'. Безпосередня організація проведення змагань покладається: на І етапі - на директорів загальноосвітніх навчальних закладів та суддівські колегії; на ІІ етапі - на начальників управлінь, відділів освіти міськвиконкомів, райдержадміністрацій, начальників управлінь, відділів (секторів) у справах сім'ї, молоді та спорту міськвиконкомів, райдержадміністрацій та суддівські колегії; на ІІІ етапі - на обласне управління з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України, обласний Центр 'Спорт для всіх' та головну суддівську колегію. VI. Підведення підсумків змагань та визначення переможців Переможці і призери визначаються згідно з програмою змагань з урахуванням штрафних очок у кожному конкурсі. Загальнокомандне місце визначається за найменшою сумою місць, виборених у кожному виді програми. У випадку рівності результатів у двох або декількох команд, перевага надається команді, яка має більше перших, других, третіх і т.д. місць. При рівності цих показників враховується сума штрафних очок (додатковий час), набраних командою. VII. Нагородження Команди, які посіли 1, 2 та 3 місця у загальному заліку на І етапі, нагороджуються дипломами та пам'ятними призами від загальноосвітніх навчальних закладів та спонсорів змагань. Команди, які посіли 1, 2 та 3 місця у загальному заліку на ІІ етапі, нагороджуються дипломами та пам'ятними призами від управлінь, відділів освіти міськвиконкомів, райдержадміністрацій, управлінь, відділів (секторів) у справах сім'ї, молоді та спорту міськвиконкомів, райдержадміністрацій та спонсорів змагань. Команди, які посіли 1, 2 та 3 місця у загальному заліку на ІІІ етапі, нагороджуються дипломами, кубками та медалями від управління у справах сім'ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, обласного управління з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України, обласного Центру 'Спорт для всіх'. Всі команди - учасники ІІІ етапу нагороджуються пам'ятними призами від обласного центру фізичного здоров'я населення 'Спорт для всіх'. VIII. Фінансування Організаційні витрати на проведення І етапу - за рахунок місцевих бюджетів, спонсорських коштів та інших джерел, не заборонених законодавством. Організаційні витрати на проведення ІІ етапу - за рахунок управлінь, відділів освіти міськвиконкомів, райдержадміністрацій, управлінь, відділів (секторів) у справах сім'ї, молоді та спорту міськвиконкомів, райдержадміністрацій та спонсорів змагань. Організаційні витрати на проведення ІІІ етапу - за рахунок управління у справах сім'ї, молоді та спорту обласної державної адміністрації, обласного управління з фізичного виховання та спорту Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України, обласного Центру 'Спорт для всіх'. Відрядження команд для участі у ІІІ етапі - за рахунок відділів освіти, комітетів, управлінь, відділів (секторів) у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрацій, з фізичної культури та спорту міськвиконкомів. IX. Безпека під час проведення змагань У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року № 2025 'Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів' та розпорядження голови обласної державної адміністрації від 12 січня 1999 року № 6 з цього питання: - підготовка спортивних споруд покладається на їх власників; - контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення безпеки під час проведення змагань здійснює організаційний комітет та головна суддівська колегія. Власник спортивної споруди не менш ніж за 4 години до початку змагань зобов'язаний подати організаційному комітету та головній суддівській колегії акт про її готовність до проведення змагань. Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством України. Церемонія підведення підсумків спортивного сезону 2008 року З метою популяризації фізичної культури та спорту, подальшого розвитку спорту вищих досягнень 12 січня в Херсоні у кіноконцертному залі 'Ювілейний' відбулася церемонія 'Герої спортивного року', на якій було вшановано кращих спортсменів області 2008 року. |
Отчет Работа комиссии по воспитательной, шефской работе и по работе с молодежью в 2005 году проводилась в соответствии с годовым планом работы комиссии, а также в соответствии с положением о комиссии. В течение отчетного периода 2005 года состав комиссии изменялся дважды: Таким образом, в настоящее время комиссия состоит из 9 человек. Работа комиссии велась по следующим основным направлениям: За отчетный период 2005 года проведено 7 заседаний комиссии, на которых: В течение года члены комиссии, принимали участие в рабочих заседаниях актива «Союза молодежи» на которых давалась информация о текущей работе профсоюзного комитета, о принимаемых решениях и т.д., анализировались поступающие вопросы по возможности давались ответы. Таким образом, в 2005 году комиссией была проведена следующая работа: Проведению данных акций предшествовала достаточно большая работа, проведенная комиссией накануне: - разработка плана мероприятий, их подготовка и проведение. Каждая акция предусматривала обязательно концертную или культурную программу, раздачу сладких наборов, новогодних подарков (к Новому 2005 году), игрушек (ко Дню защиты детей детям Молочанского дома сирот), проведение праздничного чаепития и общение с представителями делегации, со святым отцом Антонием Православной церкви г.Энергодара, закупку и передачу медикаментов, сбор и передачу б/у вещей, книг и т.д. (ко Дню пожилого человека, к Новому 2005 году (январь) дома престарелых). Также члены комиссии принимали активное участие в работе по организации и проведению «сладкоешки», для детей работников ОП ЗАЭС в ДК «Молодежный». В 2005 году оказывалась благотворительной помощь Энергодарской организации «Союз ветеранов Афганистана», приуроченной к 16 годовщине вывода советских войск из республики Афганистан. Комиссия принимала участие в проведении конкурса рефератов среди старшекласников школ города Энергодара (темы рефератов касалась нашего предприятия), данная работа главным образом направлена на содействие школьникам в выборе профессии, дальнейшем определении в обществе и жизни. Комиссия профкома ОП ЗАЭС по воспитательной, шефской работе и по работе с молодежью в течение отчетного периода постоянно информировала работников ЗАЭС о своей работе, широко используя для этого станционное радио, газету «Энергия», телевидение. Основные направления работы комиссии в 2006 году. В части работы с молодежью: В части воспитательной, шефской работы:
Председатель комиссии профкома ОП ЗАЭС А.А.Руденко |
|
Close |